תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אבחון פסיכודידקטי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

פורטל קשב וריכוז בנמל תל אביב זהו מרכז לתמיכה פסיכולוגית המספק מגוון רחב ביותר של טיפולים פסיכולוגיים העוזרים לכל אדם לשפר את תפקודו בחיי היומיום. מכון חיבורים בנמל תל אביב הוקם במיקום זה על מנת להעניק לתושבי תל אביב תמיכה וטיפולים פסיכולוגיים ברגעים הקריטיים בחייהם. מכון חיבורים מיוחד מאוד בזכות הדיסקרטיות שלו, כניסה מוצנעת למבנה, המאפשרת לכל אדם להיכנס לטיפול מבלי לגרום לשיחות בלתי רצויות.

הצוות של מכון חיבורים בנמל תל אביב כולל שישה עשר מומחים מובילים המוסמכים לטפל במגוון שיטות פסיכולוגיות. השלב הראשון של טיפול במכון חיבורים בנמל תל אביב הינו ייעוץ שמטרתו לקבוע איזה טיפול הכי יתאים לאדם הספציפי. לאחר בחירה נכונה של טיפול (או מספר טיפולים), האדם מתחיל תהליך של שיקום, הכרת העצמי ודרך לחיים מאושרים ומתפקדים. מכון חיבורים נוסד על ידי פסיכולוגים מומחים בתחומים שונים, לפיכך יש לו ראייה רחבה על כל נושא, מה שמאפשר לתת מענה מלא ואיכותי ביותר.

מהו אבחון פסיכודידקטי

אבחון פסיכודידקטי הינו סוג נוסף של מבדק, שמטרתו לאבחון לקויות למידה בקרב תלמידים בגילאי שבע עד שבע עשרה. עם זאת, מדובר באבחון הרבה יותר עמוק, מאשר האבחון הדידקטי הרגיל. אבחון פסיכודידקטי נעשה על ידי פסיכולוג ילדים (להבדיל מאבחון דידקטי הנעשה על ידי מורה) ומלבד לבחון את היכולות הלימודיות של הנבדק, הוא עושה בדיקה של יכולות האינטליגנציה של הנבדק באופן כללי. הדקות הזאת מאפשר למנוע תחושה של חוסר ישע וטראומות בקרב הנבדק.

בנוסף, התוצאות של אבחון פסיכודידקטי כוללות הרבה יותר עצות והמלצות על התמודדות יעילה ומוצלחת עם לקויות הלמידה, במידה והן נמצאו. מדובר בשיטה הרבה יותר עדינה ומתחשבת, גם ברגשות הילד וגם ההורים. כמו כן, בעזרת אבחון פסיכודידקטי אפשר לקבל הרבה יותר כלים יעילים להתנהלות איכותית ומפרה בחיי היומיום. אבחון פסיכודידקטי הופך עם הזמן לשיטה המועדפת לבצע אבחון לקויות למידה, בזכות היחס האישי והעדין כלפי הנבחן, השונה מאוד מהיחס הלא נעים, ולעיתים אף משפיל של מורים רגילים. 


אבחון פסיכודידקטי במסגרת מכון חיבורים בנמל תל אביב

מכון חיבורים בנמל תל אביב מאפשר לבצע אבחון פסיכודידקטי במהירות ויעילות ובדיסקרטיות מקסימאלית. המומחים של מכון חיבורים מספקים את המומחיות בתחומים רבים של פסיכולוגיית ילדים, כולל הסמכה לבצע אבחון פסיכודידקטי מעמיק ואיכותי. האבחון של מכון חיבורים בנמל תל אביב יעניק לכם את התוצאות המפורטות ביותר ואת ההמלצות הספציפיות ביותר להתמודדות עם הבעיה, יחד עם טיפולים מתאימים.

לאחר ביצוע האבחון, הילדים וההורים מקבלים את האפשרות לקבל טיפולים מכלילים שונים, על מנת לספק תפקוד נוח ואיכותי יותר של הילד בבית הספר. כמו כן, ניתן לקבל ייעוץ זוגי או משפחתי עבור ההורים, על מנת להתנהל בצורה כמה שיותר טובה ויעילה עבור הילד. אבחון פסיכודידקטי במסגרת מכון חיבורים בנמל תל אביב מעניק תוצאות מדויקות, אווירה דיסקרטית, יחס אדיב ונעים מידי מומחים בתחומם. הקרבה של המכון לתל אביב עושה אותו לנוח מאוד עבור אבחון פסיכודידקטי, הכולל לפחות חמש פגישת, משמע חמישה ביקורים במכון חיבורים בנמל תל אביב.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה