אהובה שמיר היא מוסמכת לטיפול בלקויות למידה בתחומים הבאים; מתמטיקה, דיסקלקוליה, ליקויי שפה, דיסגרפיה ודיסלקציה. קיימת אפשרות לבצע אבחונים גם בבית התלמיד. כל השיעורים הם שיעורים פרטיים, בהם ניתנת תשומת לב ייחודית לתלמיד אחד בלבד.
אהובה שמיר מעבירה גם קורסי מוכנות לכיתה א’, וגם מוכנות לחטיבת הביניים, הכוללת מוכנות בחשבון והבנת הנקרא. כמו כן מעבירה אהובה שיעורים פרטיים במקצועות כמו הבעה וכתיבה.
במהלך הלימודים משולבת לא אחת טכנולוגיה חכמה; שתי תוכנות SHARPER BRAINSHARPER MEMORY עוסקות בשיפור הקשב והזיכרון, מסייעות לשיפור הלמידה. התוכנות נועדו לשיפור מיומנויות למידה על ידי עיבוד מידע חזותי, זיכרון לטווח קצר, סריקה חזותית, תפיסה ועוד. העבודה אף מסייעת לילדים שאובחנו כסובלים מחרדת בחינות.
ההצלחה של אהובה שמיר מתבססת על שנות ניסיון רבות בעבודה עם ילדים, שילוב טכניקות של אימון (קואוצ’ינג), שימוש בטכנולוגיה עדכנית והרבה אהבה.
אומרת אהובה ; “ילדים שמגיעים עם כשלים לימודיים זקוקים לסביבה תומכת. הם סובלים בדרך כלל משנים של תסכול בתחום הלימודי. כאשר מגלים כלפיהם אמפתיה ומראים להם עד כמה איכפת מהם, ניתן להגיע עמם להישגים טובים בזמן קצר יחסית. שילוב עזרים טכנולוגיים מתקדמים, תוך שימת דגש על המשמעות שלהם ללמידה, מעודדים את הילד בתהליך העבודה. בהוראה מתקנת גם משתמשים לא אחת במשחקים, תשבצים, משחקי מילים ושעשועונים למיניהם. אלה יוצרים אווירה כיפית, והלמידה הופכת לילד המתקשה למשהו שבכל זאת אפשר ליהנות ממנו. הסבלנות והאהבה המושקעים בעבודה גם מראים לילד שללימודים יכול להיות גם להיות הקשר חיובי. כל אלה מובילים לתחושת הצלחה, לחיזוק הביטחון העצמי ולהבנה שאפשר בתחום זה להגיע להישגים ולהעצמה אישית.”
נימוקי צוות המורים והנהלת בית הספר :
התואר מחנכת מצטיינת הוענק לי ע”י עירית הרצליה מחלקת החינוך
“תעודה זו מוענקת לך על עבודתך המסורה כמורה למתמטיקה לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים. בעבודתך הנך מקדמת כל תלמיד ותלמיד תוך כדי שילוב שיטות הוראה חדשניות המשפרות את הישגי התלמידים“.
אהובה שמיר מורה למתמטיקה לילדים בעלי ליקויי למידה ותלמידים בעלי קשיים שונים.
אהובה מתמסרת רבות לקידום הפרט והישגיה בולטים.
תלמידיה מתקדמים ומשפרים את הישגיהם ובעקבות כך גם את תדמיתם החברתית והאישית.
אהובה עובדת תוך גילוי רגישות רבה לצורכי כל תלמיד בכיתתה.
משנתה החינוכית של אהובה שמיר:
לקבל את התלמיד כפי שהוא.
לראות את הפרטים שמרכיבים את השלם ולראות את השלם שמורכב מהפרטים.
חשוב לי לשמור לי על הפרטיות של התלמיד. להיות קשובה לו ותמיד לראות אותו בראש ובראשונה כאדם ורק אחר כך כתלמיד.
ליצור קשר אישי ופתיחות עם התלמיד וכשקשר כזה מתרחש, הילד פתוח ללמידה ומממש את הפוטנציאל הטמון בו.
אני דואגת להעניק חיזוקים חיוביים שגורמים להעלאת המוטיבציה.