תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר ענת רביב ממכון מיט”ל – טיפול בבעיות דסלקציה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ד”ר ענת רביב ממכון מיט”ל מטפלת בכל בעיית דסלקציה

כידוע, מכון מיט”ל בראשותה ובניהולה של ד”ר ענת רביב הינו מכון חינוכי אשר מספק שירותי ייעוץ והנחייה מקצועיים מסוגים שונים ובעיקר בעבור גופים כמו ארגונים חברתיים וחינוכיים, מערכות חינוך ועוד. בין שירותי הייעוץ וההנחיה של החברה ניתן למצוא כאלה אשר משיקים לבעיות רגשיות כאלה או אחרות, הפרעות קשב וריכוז, ייעוץ באימון לקויות קשב וריכוז, טיפול בתסמינים של דסלקציה ועוד. היות ובמשך שנים רבות (ובעיקר במהלך השנים האחרונות), בעיות דסלקציה הפכו לא רק לנפוצות ושכיחות ביותר, אלא גם לחמורות יותר מבחינת רמת ההשפעה שלהן, ד”ר ענת רביב משקיעה משאבים נוספים רבים מבחינת כל מה שנוגע למתן מענה מקצועי ייחודי לבעיות דסלקציה. על מנת לממש אספירציה מקצועית וחינוכית נעלה זו, ד”ר ענת רביב משתמשת בכל הידע העיוני והמקצועי העצום אשר אותו רכשה במהלך השנים, והניסיון ב’שטח’ במסגרת התפקידים המגוונים והרבים שלה במסגרת משרד החינוך. שילוב של שני אלה יחד יוצר מענה מקצועי ייחודי ביותר לכל בעיית דסלקציה.

על דסלקציה – לקות למידה מולדת, חמורה ונפוצה שחובה לטפל בה
הקטגוריה של לקויות למידה היא, ללא ספק, אחת מקטגוריות הפרעות הקשב והריכוז ה’פופולאריות’ והנפוצות ביותר, בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. יחד עם זאת, מבין אינספור לקויות למידה, דסלקציה היא לא רק החמורה והנפוצה ביותר, אלא גם אחת מולדת, כלומר, לקות לא נרכשת או מתפתחת, אלא אחת קבועה ובלתי נפרדת מחייו האישיים והמקצועיים של זה אשר סובל ממנה. מהות הפעילות של דסלקציה הינה הפרעה לתהליכים קוגניטיביים ולימודיים מסוגים שונים (וביניהם קריאה, חישוב, זכירה, כתיבה, למידה ועוד). במילים אחרות, דסלקציה פוגעת ממש ב’בטן הרכה’ של כל אחד אשר סובל ממנה וממש פוגעת באיכות ורמת ההתפתחות והביצועים שלו בזירות החיים השונות. להוסיף לכך את העובדה, כי דסלקציה מופיעה ובאה לידי ביטוי בכל זמן ובכל גיל, הרי שמדובר בלקות למידה שחובה לטפל בה.
קיימים כמה וכמה סוגים של דסלקציה, וביניהם וויזואלית, משולבת, לקסיקלית ופונולוגית. לכן, בעת טיפול בדסלקציה, חייב לשכור את בעל המקצוע המתאים אשר מתמחה בטיפול ייחודי, פרטני וייעודי לדסלקציה.

על טיפול בבעיות דסלקציה של ד”ר ענת רביב
טיפול בבעיות וגילויים של דסלקציה כלל אינו טיפול בעל התחלה, אמצע וסוף, אלא בדיוק להיפך. מדובר בבעיות וגילויים אשר כל הזמן יש לטפל בהם ולהעניק להם מענה טיפולי ומקצועי. למען המחשה, אם טיפול בבעיית דסלקציה כלשהי מתחילה בעיקר באמצעות ‘למידה מחדש’ של קריאה והטמעת כלים ואמצעים טכניים, לימודיים וחינוכיים אשר עימם יהיה ניתן להתמודד עם כל תוכנית לימודים – הטיפול צריך להמשיך עם הטמעת ונקיטת הפעולות הטיפוליות, המקצועיות והמחזקות הבאות מאת ד”ר ענת רביב ומכון מיט”ל:
• פיתוח מנהיגות חינוכית
• עיצוב והתנהגות
• פיתוח העצמה אישית וחינוכית
• הטמעת אסטרטגיות למידה
• פיתוח ועידוד למצוינות ועוד.

ד”ר ענת רביב שמה דגש גם על שימוש בטכנולוגיות מסייעות כמו תוכנת מחשב ייעודית, הוראה מתקנת ועוד. מבחינת תוצאות, מטופלים רבים אשר טיפלו בבעיות וגילויים של דסלקציה אצל ד”ר ענת רביב ומכון מיט”ל מספרים על תוצאות מקצועיות מעולות והישגים אישיים ומרשימים ביותר.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

צור קשר עם מדיקל סיטי ירושלים

[contact-form-7 id=”86888″ title=”Appointment_מדיקל סיטי ירושלים”]

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה