תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר קשב – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ד”ר קשב – כל הדרוש להתמודדות קולקטיבית עם בעיות קשב

ד”ר קשב זהו מרכז טיפולי המספק את כל השירותים הדרושים להתמודדות יעילה ואיכותית עם הפרעות קשב וריכוז. על מנת להצליח להתגבר על הבעיות הרבות שגורמות הפרעות קשב וריכוז בחיי הסובלים מתופעה זו, חשוב לנקוט במגוון רחב של טיפולים חיוניים המספקים יכולות תפקוד גבוהות יותר חרף ההפרעות. אך לפני ההחלטה על הטיפול הדרוש, חובה על כל מטופל לעבור אבחון מקצועי וארוך ושיחה אישית עם המומחים של ד”ר קשב. כל התהליך מנוהל ומנוצח על ידי גיל מאור ופנינה מאור, מומחים בתחומי החינוך השונים, בעלי תארים מתקדמים ממוסדות מובילים בארץ, ובעלי מוטיבציה כנה ואמיתית להעניק עזרה לאנשים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז. במסגרת עבודתו, המרכז מספק גם עזרה פרטנית, וגם הנחיות להורים, מורים ומסגרות חינוכיות שונות. כך מקדם מכון ד”ר קשב את המודעות לבעיה זה שתופסת יותר ויותר מקום בדאגתם של המומחים השונים.

מדוע הפרעות קשב וריכוז דורשות כל כך הרבה תשומת לב

הפרעות קשב וריכוז זוהי מצב קבוע של אזורי מוח מסוימים בקרב 10% מכלל האוכלוסייה, מצב שגורע מהיכולת להתמקד על ביצוע פעולה אחת קבועה לאורך זמן, והגורם אי שקט ולעיתים אפילו התפרצויות זעם. המומחים השונים לא מצאו את ההסבר הגורף לתופעת הפרעות קשב וריכוז, אך טיפולים שונים, בניהם טיפולים פסיכולוגיים, טיפול נוירופידבק ואחרים, מאפשרים ליצור הקלה במצב המטופלים ולשפר בצורה משמעותית את התפקוד היומיומי שלהם. מרכזים שונים ברחבי הארץ מקבצים תחת קורת גג אחת את תהליך האבחון של הפרעות קשב וריכוז ואת הטיפולים המעניקים את מרב ההקלה במצבים השונים של הפרעות אלה. הפרעות קשב וריכוז נחלקות לארבע תת-קטגוריות: בעיות קשב, בעיות ריכוז, היפראקטיביות, אימפולסיביות. בקרב כל אדם שסובל מהפרעות קשב וריכוז יש שילוב שונה של ארבעת המרכיבים האלה, אצל כל אדם יש ביטוי חזק יותר לחלקים אלה ואחרים של התופעות האלה. לכן חשוב להתאים טיפול אינדיבידואלי לכל אחד ואחת. בדיוק לשם כך נועד המרכז הטיפולי ד”ר קשב. 

התרומה של ד”ר קשב להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז

ד”ר קשב מעניק בין כתליו את הטיפולים המלאים והאיכותיים ביותר עבור הפרעות קשב וריכוז.  החל משלב האבחון הקריטי, דרך ניהול מקרה וניתוחי התנהגות, כולל ליווי צמוד אל מול משרד החינוך. ד”ר קשב מספק את הטיפול הקרוב ביותר, כולל ביקורי בית ספר במידת הצורך, שילוב של רפואה משלימה במסגרת הטיפול, ובאופן כללי – ביצוע כל הדרוש על מנת לספק למטופל את כל הכלים הדרושים על מנת לתפקד על הצד הטוב ביותר וללמוד לשלוט על הפרעות קשב וריכוז בצורה יעילה. השירותים של ד”ר קשב כוללים, בנוסף לטיפול בילדים עצמם, גם הדרכות צמודות להורים, כך שההשפעה החיובית של הטיפולים של המרכז מגיעים דרך הדרכות אלה גם לבית המטופלים. כך, מספק מרכז ד”ר קשב את השירותים המלאים ביותר בתחום התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז. המרכז הממוקם בצפון הארץ, אך מבצע גם מגוון פעילויות חוץ למען מטופליו וגם לשם קידום המודעות להפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה בכל רחבי הארץ.

 נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה