תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת – טיפול רגשי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

המרכז לפסיכולוגיה מתמקדת – טיפול רגשי מקצועי

המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת מתמחה במתן שירותים פסיכולוגיים מתקדמים ומקצועיים רבים וביניהם טיפול רגשי מקצועי ואיכותי. בנוסף, בניגוד למרכזים לפסיכולוגיה אחרים אשר מספקים שירותים של טיפול רגשי במסגרת של מטפל מומחה אחד, המרכז האמור מספק שירותים של טיפול רגשי על ידי כמה וכמה מתמחים מקצועיים ואשר ביחד משלימים לכדי שירות פסיכולוגי כולל וברמה הגבוהה ביותר. למען המחשה, המרכז מציע לפציינטים שלו היצע גדול של פסיכולוגים מקצועיים מומחים וביניהם: פסיכולוגיים של ילדים ומתבגרים (פסיכולוגים אשר מתמחים בכל הנוגע לגילאי הילדות וההתבגרות, ניתוח של אירועים בעלי משמעות פסיכולוגית ורגשית, טיפול ברבדים נפשיים מתבקשים ועוד) / פסיכולוגים של גוף ונפש (ובעיקר כאלה אשר מצליחים לשים באופן מדויק את האצבע על הקשר בין אירועים גופניים ונפשיים, ומספקים טיפולים מתאימים באמצעות סדנאות וקבוצות טיפוליות) / פסיכולוגים בתחום החינוך והלמידה (מתמחים באבחון של לקויות למידה, ניתוח שלהן ועוד) ואפילו פסיכולוגים בתחום הספורט. יחד, כל הפסיכולוגים של המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת מתחייבים לספק שירות של טיפול רגשי ברמה הגבוהה ביותר.

 

פרטים חשובים ומהותיים אודות טיפול רגשי (או פסיכותרפיה)

כתוצאה ממודעות אישית ועצמית הולכת וגוברת, יותר ויותר אנשים מגלים, כי הסוד להבראה טמון דווקא בתהליך של טיפול רגשי. לא בכדי תהליך טיפולי זה קיבל גם את השם פסיכותרפיה. מעשית, טיפול רגשי מיועד לטיפול באנשים אשר סובלים ממשברים אישיים (ועל הדרך מקצועיים), הפרעות פסיכולוגיות והתנהגותיות כאלו או אחרות, מצוקות נפשיות ועוד באמצעות טיפולים רגשיים, פסיכותרפיים ופסיכולוגיים וללא כל שימוש בתרופות או צורת רפואה פולשנית ולא רגשית אחרת.

לרוב, טיפול רגשי מתחיל בסדרת מפגשים אשר המטרה הראשית שלהם הינה אבחון המטופל וניתוח הבעיות וההפרעות שמהן הוא סובל. לאחר שהפסיכולוג הצליח ‘לפענח’ את המקור לכל אותן בעיות, השניים פוצחים בסדרה של טיפולים פסיכולוגיים אשר מתרחשים אך ורק באמצעות מפגשים ושיחות ותו לא. באמצעות גישה ומתכונת מילולית ובין – אישית זו, הפציינט ‘נפתח’ ומאפשר לפציינט ‘לחפור’ בנפשו, לרפא ולהבריא אותו. מבחינת סוגי הטיפולים בפועל, טיפול רגשי יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות טיפול פסיכודינמי, פסיכואנליזה, טיפול קבוצתי ועוד.

 

המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת מספק טיפול רגשי שמטפל באמת בבעיות

בעת הקמתו, צוות הפסיכולוגים של המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת חרט על דגלו את הערך של מתן טיפול רגשי שבאמת מטפל במכלול של המשברים, הבעיות והקשיים שמהם סובלים הפציינטים של המרכז ומטפל בבעיות באופן מקצועי. בהתאם, המרכז מספק את השירות של טיפול רגשי במתכונת הבלעדית והייחודית הבאה: ייעוץ והדרכת הורים (מיועד ומומלץ להורים לפציינטים מטופלים בכל הגילאים ואשר סובלים מכל סוגי הבעיות הקיימים) / ביצוע של אבחונים רב – תחומיים מכל הסוגים (וביניהם אבחוני קשב וריכוז מתקדמים ובעבור כל הגילאים, אבחונים דידקטיים ופסיכולוגיים ועוד) / קשת שלמה, משלימה וכוללת של טיפולים רגשיים ופסיכולוגיים (מטיפול פסיכודינמי ועד פסיכולוגיית ספורט) ועוד.

הלכה למעשה, המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת מתמחה במתן טיפול רגשי אשר ‘עוטף’ את כל הרבדים הנפשיים והפסיכולוגיים של המטופל, סוקר ומאבחן את כולם באופן מדויק ביותר, ומטפל בהם בדרכי הטיפול הפסיכולוגי המתאימות והאיכותיות ביותר.

 

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה