תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

התמודדות עם לקויות למידה עם מכון רביב

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מהו מכון רביב ובאיזו שיטה הוא מטפל?

מכון רביב זוהי רשת של מרכזי תיקון ופיתוח של יכולות למידה, קשב וריכוז. המרכזים האלה נוצרו על מנת להביא לשיפור משמעותי במצבים של הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה כמו דיסלקציה ודיסגרפיה, יש למצוא שיטת עבודה יעילה ואוניברסאלית. זו הייתה המטרה של נילי רביב, ברק בן שמחוני ורוני כהן. כיום, שיטה זו מיושמת בהצלחה רבה לא רק בישראל, אלא גם באנגליה, אירלנד וארצות הברית, מה שמעיד מעל לכל ספק על יעילותה ונכונותה של שיטה זו. שיטת רביב מושתתת על ההבנה שעל מנת לשנות הרגלי למידה, צריך להתחיל מבפנים – במוח עצמו. מחקרים שונים הצליחו לשפוך אור על המתרחש במוח האדם במהלך תהליך הלמידה. מחקרים אלה נעשה על ידי סקירת המוח במהלך תהליכי קריאה ולימוד הקריאה. כך הגיעו למסקנה שדיסלקציה נוצרת עקב תקלה בתהליכים העצביים במוח. שיטת רביב המונהגת במרכז רביב נותנת מענה לבעיה זו, על ידי יצירת קשרים חדשים במוח, על ידי תרגילים קבועים.

לקויות למידה והשפעותיהן על הצלחתם של התלמידים

לקויות למידה זוהי בעיה של תלמידים מסוימים, שלא מצליחים להבין את החומר המלומד באותו הקצב ובאותה ההצלחה כמו חבריהם לכיתה. פעמים רבות, הבעיה הגדולה של לקוחות למידה הינה לא רק בעובדה שהתלמיד לא משתלט על החומר הלימודי, אלא גם שהוא מתחיל לחוש את עצמו כפגום ופחות טוב משאר התלמידים, מה שמצידו מחמיר את הבעיה ההתחלתית במוח, שגורמת ללקויות אלה.

כאשר מתעורר חשש לקיומם של לקויות למידה, המורים מייעצים להורים להפנות את התלמיד לאבחון לקויות למידה. אבחון זה נעשה באמצעות תהליך האורך חמש-שש פגישות, במהלכן המאבחן בודק לעומק את היכולות הלימודיות של הנבדק. הבדיקה הינה לגבי ארבעת המרכיבים העיקריים של הלמידה: קריאה, כתיבה, לימודי שפה זרה וחשבון. פעמים רבות לקויות הלמידה יכולות להתפרס על פני מרכיב אחד מתוך הארבעה, אך במקרים אחרים – יותר. עבור כל מקרה של לקויות למידה נהוג לנקוט באמצעי התמודדות שונים, כאשר רובם המכריע כולל הוראה מתקנת ושיטות למידה מתקדמות. 

הדרכים שבהן שיטת רביב מתמודדת עם לקויות למידה

שיטת רביב מעניקה את הדרך האולטימטיבית להתמודדות עם לקויות למידה, זאת בעזרת יצירת קשרים נוירולוגיים חדשים במערכת העצבים במוח. החוקרים שפיתחו את שיטת רביב הגיעו למסקנות האלה עקב מחקרים רבים שהוכחו ואוששו בכל רחבי העולם. מכון רביב מעניק את האפשרות לשפר ביצועים בכל תחומי הלמידה, בעזרת השיטה שכובשת את כל העולם. מכון רביב מעניק פגישת ייעוץ ראשונה בחינם!

לקויות למידה הינן תוצאה של חסך מסוים במוח, ועל ידי ההשלמה שלו ניתן למנוע את כל הבעיה מלכתחילה – זהו הרעיון העומד מאחורי שיטת רביב, המונהגת בכל אחד מהסניפים של מכון רביב. שיטה זו הוכיחה את עצמה ב-80% מהמקרים, שבהם נראה שיפור משמעותי בתפקוד כבר לאחר שלושה חודשים אימונים. מכון רביב מספק את הטיפולים המתקדמים והיעילים האלה לכל באי המכון, ובנוסף – מעביר הכשרות של מטפלים בשיטה חדשנית זו, על מנת להעביר את הבשורה הלאה, ולעזור לכמה שיותר אנשים ללמוד ולהתמודד עם לקויות למידה ללא תחושה של “פגימות”.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה