תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

התמודדות עם לקויות למידה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מכללת נשיא טכנולוגיות

“קבוצה קטנה הצלחה גדולה” – לימודים מותאמים ללקויי למידה ,קבוצות קטנות 3-5 תלמידים בכיתה.

עם ותק של 23 שנים, נשיא טכנולוגיות מובילה את ענף הקורסים המקצועיים בתחום הגרפיקה, הטכנולוגיה וההייטק. המרצים המעולים והלמידה בקבוצות קטנות הם אלה שהובילו את המכללה במהלך  שנותיה וימשיכו להוביל. המכללה משלבת לימודים מקצועיים והכנה לשוק העבודה תוך כדי עזרה מותאמת ללקויי למידה ובעיות קשב וריכוז.

המכללה מוכרת בפיקוח משרד התמ”ת, משרד החינוך ונותנת תמיכה בלקויי למידה.

לבעלי קשיים מיוחדים, ישנה אפשרות ללימוד פרטני (מדריך מול תלמיד), מערכת שעות גמישה. הלימודים מתקיימים בימים ובשעות שאתה קובע.


ימים א’-ה’ בין 8:30 ל 20:30 וביום ו’ בין 9:00 ל 13:00. השלב הראשון של הייעוץ מקצועי, מבחני התאמה ושעור ניסיון – חינם.

בגרות בקלות

בגרות בקלות מקבוצת נשיא טכנולוגיות הינו מרכז הכנה ותיק ואמין. קיים משנת 1988. בית הספר מפעיל באופן שוטף קורסי הכנה לבגרות בכל המקצועות והרמות וקורסי הכנה לפסיכומטרי ולבחינת האמי”ר. שיטת הלימוד בבגרות בקלות הינה אישית (קבוצות קטנות של 7 תלמידים) ומערכת שעות גמישה. הדרכות ושיטת לימוד מותאמת ללקויי למידה. מרכז בגרות בקלות דוגל בעיקר בהוראה מתקנת בתור הדרך הבטוחה להעניק לתלמידים אחוזי הצלחה גבוהים הן בבגרויות, והן בפסיכומטרי. בגרות בקלות שמים דגש חזק מאוד על תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, ותלמידים הזקוקים להקניית כלים ושיטות ללמידה נכונה, על מנת להצליח לא רק בבגרויות, אלא גם בלימודים גבוהים עתידיים.

בבגרות בקלות מתאפשר לתלמידים עם לקויות למידה להשיג את התוצאות הטובות ביותר בבגרויות ובמבחן הפסיכומטרי. הקשיים של תלמידים אלה פעמים רבות לא נלקחות בחשבון על ידי המורים השונים בבתי הספר, מה שמוביל למעגל קסמים של כישלונות וייאוש. בעזרת הקניית שיטות למידה חדשות בעזרת הוראה מתקנת, התאמתם לכל תלמיד ותלמיד, כפי שנעשה בבגרות בקלות – על אחד יכול להצליח בבגרויות ללא קושי, וגם לקבל תוצאות מקסימאליות במבחן הפסיכומטרי.

בית הספר נמצא בפיקוח משרד החינוך ומוכר למטרת מימוש פיקדון חיילים משוחררים.

לייעוץ מקיף ומקצועי צלצל עכשיו: 03-7519519

על השיטה:

איך מצליחים בבגרות בקלות?

השיטה האישית:

הדרכה אישית בקבוצות קטנות 3-5 תלמידים. השיטה מתאימה את עצמה באופן אישי לכל תלמיד ותלמיד כך שהחומר מובן בקלות ובעיקר השיטה מקנה עקרונות הבנה איך ללמוד נכון!
 

המורים:

בנוסף לידע המקצועי ולניסיון הרב בהגשת תלמידים לבגרות (באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד) המורים שלנו בעלי הכשרה דידקטית לטיפול בקשיי הבנה וקשיי למידה. אנו מעריכים את המורים באופן קבוע ושיטתי בעזרת מושבים ומבחנים.

נושאי הלימוד:

נושאי הלימוד אינם מועברים בצורה יבשה. בשיטה שלנו ניתן ללמוד באופן ידידותי ולהטמיע כל נושא ללא כל קושי.

מערכת שעות גמישה:

בית הספר פתוח בימים א-ה בין 8:30 ועד ל-20:30 וביום ו’ 9:00 עד 13:00.

חומר עזר:

כל תלמיד מקבל עם ההרשמה ערכת לימוד. הלימוד מלווה בעבודה עם לומדות מקצועיות לתרגול והטמעת נושאי הלימוד. חומר העזר נבחר ונבנה בקפידה להצלחת התלמיד ולהבנת החומר בצורה ידידותית.

ההשפעה של לקויות למידה על התהליכים הלימודיים

לקויות למידה זוהי תופעה שרווחת כיום במערכת החינוך בישראל, אך בתי הספר הממלכתיים עדיין לא מספקים לה מענה יעיל. כיום, העזרה המקסימאלית הניתנת לתלמידים הסובלים מלקויות למידה זה הקלה במבחנים ובשיעורים. פעולה זו לא תמיד עוזרת לתלמידים אלה, אלא להפך, היא גורמת להם להרגיש מנודים מהחברה, שונים ופגומים.

מרכזים שונים ברחבי הארץ שואפים לתת מענה לצרכים המיוחדים של תלמידים עם לקויות למידה. הגישה הבסיסית של עזרה זו הינה הוראה מתקנת, שמטרתה להקנות לתלמידים כלים ללימוד עצמי, מציאת שיטות למידה המתאימות ליכולות הלימודיות שלהם, ובאופן כללי – יצירת מסגרת תומכת ומעודדת.


מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה