תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

טיפול פרטני להפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

טובה כץ – תחומי התמחותה

טובה כץ הינה מאבחנת ומטפלת בילדים ומבוגרים בתחומים שונים של הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה הפועלת באור יהודה. הטיפול שלה מאפשר לקבל במקום אחד את כל השלבים החשובים בדרך לתפקוד נכון ויעיל הן של ילדים במסגרת הבית ספרית, והן של מבוגרים החשים בבעייתיות תפקודית. השלבים האלה כוללים: ראיון אישי עם המטופל ומשפחתו, בדיקת קשב בעזרת מבחן ממוחשב (IVA עבור צעירים עד גיל 18 ו-ADVIVA למבוגרים מעל גיל 18), ולאחר מכן טיפול בעזרת פיתוח תוכניות אימון נוירו קוגניטיביות אינדיווידואליות. שיטת העבודה המיומנת והמקצועית של טובה כץ מאפשרת למצוא מענה מלא עבור כל בעיית קשב וריכוז או לקויות למידה הקיימות בקרב ילד או מבוגר. בנוסף, מנחה טובה כץ הרצאות עבור הורים, מורים ונציגים נוספים של מערכת החינוך, זאת על מנת לספק לגורמים אלה את הכלים הדרושים לשיפור הביצועים של תלמידיהם.

הפרעות קשב וריכוז והשפעתן על החיים

הפרעות קשב וריכוז זוהי בעיה די נפוצה שהופכת בשנים האחרונות לדאגה אמיתית של הצוות החינוכי וגם של הורים רבים. הפרעות קשב וריכוז יכולות להופיע בקרב כ-10% מכלל האוכלוסייה, בעוד אין כל דרך לדעת אצל מי ומתי זה יקרה. בעוד חוקרים מסוימים חשפו גורמים תורשתיים בתור אחת הסיבות להופעת הפרעות קשב וריכוז, הסברה הזאת לא הוכחה דיה על מנת להיות קבילה לגמרי. הפרעות קשב וריכוז מורכבות מארבעה מאפייני קשב שנבדקים בעזרת מבחנים שונים, ממוחשבים בעיקר. מטרת מבחנים אלה הינה להפריד בין תופעות כמו חוסר קשב, חוסר ריכוז, היפראקטיביות או אימפולסיביות זו מזו, משום שמדובר בתופעות הדורשות טיפולים שונים לגמרי . הפרעות קשב וריכוז לא עוברות עם הגיל, לכן גם הרבה אנשים מבוגרים נאלצים להתמודד עם תופעה זו, להגיע לאבחונים ולמצוא טיפולים משולבים שיעזרו להם לתפקד בצורה טובה באופן יומיומי. כיום, הטיפולים המקובלים בתחומים השונים הינם פסיכולוגיים, תרופתיים, הומיאופתיים ומשולבים. במסגרת הטיפול טובה כץ מתקבל שילוב ייחודי ומיוחד.

מאפייני טיפול בהפרעות קשב וריכוז עם טובה כץ

טובה כץ פיתחה את השיטה הטיפולית שלה על מנת לתת מענה לאנשים בכל גיל הסובלים מהפרעות קשב וריכוז במידה זו או אחרת. הטיפול שלה מאפשר לטפל בבעיה החל מהשורש – הקשר בין התפקוד הנוירולוגי לבין התפקוד ההתנהגותי והלימודי. בעזרת השלבים השונים בטיפולה של טובה כץ (שיחה, אבחון, התאמת טיפול, טיפול) ניתן להגיע לחוסן נפשי, רגיעה וביטחון עצמי שיעזרו להתמודד בתורה טובה ואיכותית עם כל ביטוי של הפרעות קשב וריכוז.

טובה כץ מהווה פיתרון ייחודי ואיכותי לבעיית הפרעות קשב וריכוז, משום שהיא מספקת למטופל את כל השלבים החשובים מבלי להיעזר במתווכים וחוליות מקשרות, מה שמאפשר לא רק יחס אישי וקרוב ביותר, שתמיד תורם לכל תהליך וטיפולי, אלא גם תוצאות הרבה יותר מדויקות ואיכותיות, מאשר כאשר מבצעים את הבדיקות השונות במקומות שונים, מתאימים את הטיפול במקום נוסף, ומבצעים אותו הלכה למעשה עם אנשים נוספים. היתרון הגדול ביותר של טובה כץ הינו גישה טיפולית ייחודית ואפקטיבית שהיא פיתחה במהלך שנות עבודתה הרבות.  

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

 

פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה