תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

טיפול בהפרעות קשב וריכוז במסגרת מרכז הבעה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מרכז הבעה – טיפולים פסיכולוגיים מתקדמים

מרכז הבעה זהו מקו המעניק עזרה פסיכולוגית ברמת גן. מרכז הבעה נוסד על ידי תמי רוסו לייזרוביץ, מטפלת מנוסה במגוון שיטות טיפוליות מתקדמות וחדשניות, המספקות למטופלים ראייה חדשה על עצמם ועל הבעיות שהביאו אותם למרכז הבעה.

מרכז הבעה מספק מגוון קבוצות טיפוליות המיועדות לילדים ומבוגרים כאחד, על מנת לעזור להתמודד עם הבעיות שגורמים להם לאי נוחות.  אך זהו לא תחום העיסוק היחיד של מרכז הבעה. אחד הנושאים בהם דן מרכז הבעה, הינו היחסים שבין הורים וילדים – בדיוק לשם כך נועדו קבוצות הכנה עבור ילדים בכיתה א’ (הכנה עבור ההורים) וגם הכנה לגיל ההתבגרות, תהליך שעלול להיות כלל לא פשוט.

מרכז הבעה מבין את הקשיים הכרוכים בלהיות הורה, אך גם את הבעיות העומדות בפני ילדים בגילאים שונים ובמצבים שונים. בעזרת שיטות הטיפולים החדשניות של מרכז הבעה, אנשים אלה זוכים לאפשרות לממש את עצמם במלוא מובן המילה.

הפרעות קשב וריכוז

הפרעות קשב וריכוז זוהי בעיה ידוע שהפכה עם הזמן לנפוצה מאוד – קרוב ל-19% מכלל האוכלוסייה סובלים מתסמינים אלו ואחרים של הפרעות קשב וריכוז, כאשר הבולטים ביותר בהם זה: הפרעות קשב, הפרעות ריכוז, אימפולסיביות והיפראקטיביות. תופעות אלה מבדילות אנשים אלה משאר בני גילם בכך, שהן מונעות מהם לעשות את המלאכות היומיומיות שאינן מקשות על האנשים הסובבים אותם.

מצב זה, שבו אדם לא מסוגל לתפקד כמו אחרים, יוצר בקרבו תסביכים רבים, שעלולים למצוא ביטויים פסיכולוגיים חדשים וכלל לא נעימים בעתיד. הפרעות קשב וריכוז ידועות בכך שהן לא עוברות עם התבגרות האדם. יתר על כן, בעיות אלה יכולות להחריף תחת מצבי לחץ ולהביא להיווצרות של בעיות פסיכולוגיות נוספות. זו הסיבה לכך, שתמיד מומלץ לבדוק כל חשש להפרעות קשב וריכוז, על מנת להקדים תרופה למכה ולמצוא דרכים יעילות להתמודד עם תופעה זו מבלי לפגוע בשגרת יומו של הילד.

הפרעות קשב וריכוז זו בהחלט תופעה שניתן לחיות איתה, אך היא דורשת אבחון מדוקדק, ולאחר מכן טיפול משמעותי וארוך ביותר, על מנת להתמודד איתן.

טיפול בהפרעות קשב וריכוז במסגרת מרכז הבעה

מרכז הבעה מעניק את כל המסגרות הדרושות וההכרחיות עבור התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז בהצלחה יתרה. בנוסף, מרכז הבעה, המבנה שלו וסוגי הטיפולים השונים שניתן למצוא בו מאפשרים לתת מענה רחב וכולל ביותר עבור כל סוגי הפרעות קשב וריכוז.

מרכז הבעה לוקח בחשבון גם את העובדה שאנשים רבים מתוודעים לכך שיש להם הפרעות קשב וריכוז בגיל מבוגר ונאלצים להתמודד עם בעיה זו בצורה הרבה יותר אינטנסיבית מאשר ילדים. בדיוק לשם כך פתח מרכז הבעה את הקבוצות הטיפוליות המגוונות שלו, המעניקות מענה עבור כל בעיה ועבור אנשים בכל גיל.

השלב הראשון של טיפול בהפרעות קשב וריכוז, הינו שלב האבחון. במסגרת מרכז הבעה ניתן למצוא את כל סוגי האבחונים הידועים והמקובלים. לאחר סיום האבחון, המרכז יעניק את הטיפולים המתאימים ביותר עבור הנבדק, על מנת לעזור לו להתחיל לתפקד בצורה טובה והאיכותית ביותר כמה שיותר מהר.

 

פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

צור קשר עם מכון חיבורים

[contact-form-7 id=”86886″ title=”Appointment_מכון חיבורים”]

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה