תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

כל מה שצריך לדעת על טיפול רגשי (ובשמו האחר פסיכותרפיה)

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

כל מה שצריך לדעת על טיפול רגשי (ובשמו האחר פסיכותרפיה)

במשך עשרות שנים, אינספור אנשים אשר סבלו מבעיות רגשיות ומנטליות כמו דיכאון, מצבי רוח ירודים, הפרעות רגשיות והתנהגותיות, מצוקות נפשיות, דפוסי התנהגות לא כשורה, משברים אישיים ונפשיים ועוד, היו פונים לעזרה מאת בעלי מקצוע כמו רופאים ואפילו פסיכיאטריים, בעלי מקצוע אשר באופן מוחלט, הטיפול שלהם לכל הבעיות האמורות בא לידי ביטוי בדמותן של תרופות כאלה או אחרות. היום, לעומת זאת, יותר ויותר אנשים אשר סובלים מכל הבעיות הרגשיות והמנטליות האמורות פונים לבעלי מקצוע ייחודיים, מטפלים רגשיים שמם, בעלי מקצוע אשר כמו שמם, מספקים שירות רפואי אשר ידוע בשם טיפול רגשי. בנוסף, טיפול זה ידוע גם בשם השני שלו, הלא הוא פסיכותרפיה. לפיכך, להלן כל מה שצריך לדעת על הטיפול הרגשי ופסיכותרפיה.

טיפול רגשי מטפל בבעיות רגשיות באופן פרטי, רגשי ואינטימי
תרופות קונבנציונאליות ופסיכיאטריות, טובות ככל שיהיו, כלל לא יכולות לטפל בבעיות רגשיות ומנטליות, ולו הקלות שבהן, לאורך זמן. לעומת זאת, טיפול רגשי בטח שכן, ועל כך יעידו אינספור אנשים אשר חוו שברים אישיים ומשברים מנטליים גדולים ביותר, אשר החליטו להתגבר עליהן באמצעות הטיפול הרגשי. הלכה למעשה, טיפול זה מתרחש ומתממש באמצעות סדרת פגישות בין מטפל לבין המטופל, באופן אישי ובמתכונת של אחד על אחד, מתי והיכן שהמטופל שוטח את הבעיות והקשיים שמהם הוא סובל, את הסיבות להיווצרות שלהם, הגילויים והתסמינים שלהם, הציפיות שלו מן הטיפול הרגשי והתוצאות שלו ועוד. במילים אחרות, הטיפול הרגשי מטפל בבעיות רגשיות באופן פרטי, רגשי ואינטימי.

טיפול רגשי ניתן על ידי מיטב בעלי המקצוע והמטפלים
מבחינת בעלי מקצוע אשר מטפלים בבעיות רגשיות ומנטליות באמצעות השיטה והמתודה של הטיפול רגשי, ניתן למצוא את כל הבאים: פסיכולוגיים (בעלי הסמכה לטיפול באמצעות תורות הפסיכולוגיה, ובעיקר באמצעות שיטות אבחון, ייעוץ וטיפול אישיות מתקדמות) / פסיכיאטריים (כלומר, רופאים אשר מתמחים בפסיכיאטריה, הלא היא מדעי רפואת הנפש הקלינית) / עובדים סוציאליים מסוגים שונים (בוגרים של לימודי העבודה הסוציאלית האקדמיים, ובעלי מקצוע אשר מתמחים במתן סיוע ועזרה לאנשים אשר סובלים מקשת רחבה ומגוונת ביותר של בעיות רגשיות ומנטליות) / פסיכותרפיסטים (ייעודיים, מורשים, מוסמכים ובוגרים של מסלולים אקדמיים ללימודי הטיפול הרגשי, או בשמם האחר, פסיכותרפיה) ועוד בעלי מקצוע אחרים, אלטרנטיביים בעיקר.

טיפול רגשי רלוונטי וחיוני בעבור קשת רחבה של קהלים ובעיות
בני נוער בכל הגילאים, מתבגרים מכל פלגי האוכלוסייה, סטודנטים, זוגות צעירים, רווקים ורווקות, זוגות נשואים ובעלי משפחות, גברים בגיל העמידה, מבוגרים ועוד קהלים אחרים רבים הינם, או יותר נכון, הבעיות שמהם הם סובלים, קהלי יעד מובהקים של טיפול רגשי אשר מבוסס על מתודה טיפולית כזאת או אחרת. מבחינת כל מה שנוגע להיתכנות ומסלולי הטיפול, לרוב, הטיפול הרגשי מתרחש במסגרת של קליניקה טיפולית כזאת או אחרת, מתי והיכן שהמטפל והמטופל נפגשים אחת לכמה זמן, לרוב, פעם או פעמיים בשבוע, מנהלים שיחות אישיות ואינטימיות, מנהלים דיונים אודות הבעיה, בוחנים ומיישמים שיטות ודרכי טיפול ועוד. מבחינת כל מה שנוגע למחירים של הטיפול הרגשי, המחירים משתנים ממטפל למטפל, אבל, לרוב, נעים מטווח המחירים של 200 ₪ ועד 350 ₪. בנוסף, היות והטיפול הרגשי הפך לטיפול נפוץ ומבוקש ביותר, טיפול זה הפך להיות מסובסד על ידי קופות החולים וחברות הביטוח הרפואיות, סבסוד אשר מנגיש עוד יותר את הטיפול הרגשי ואת היתרונות, האיכויות והמעלות הרבות שלו. לסיכום, הטיפול הרגשי הינו טיפול מקצועי, חיוני, זמין ונגיש ביותר.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה