תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מכון רום – אבחון פסיכודידקטי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

“מכון רום” הינו מרכז פסיכולוגי-חינוכי ייעודי, אשר מאבחן ומטפל במגוון קשיים קוגניטיביים-פסיכולוגיים. המכון מתמחה באבחון, יעוץ וטיפול במגוון התחומים, כגון הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה, חרדות בחינה, אבחונים תעסוקתיים ועוד. המכון הוקם בשנת 1983 ומאז צבר ניסיון רב בטיפולים איכותיים.

 

המכון מתמחה באבחונים פסיכו-דידקטיים מתקדמים. צוות המכון מונה פסיכולוגיים מתחומים שונים, אשר מאפשרים ביצוע אבחון אישי- איכותי, שיביא להבנת המקור להפרעה, אופי השפעותיה והדרך הנכונה ביותר לפתרון.

 

אבחון פסיכודידקטי מיועד לתלמידים אשר מתמודדים עם קשיים ואתגרים לימודיים, שמקשים עליהם את ההתפתחות והלמידה הרציפה.

 

האבחון נותן מענה לקשיים לימודים רבים ובעיקרים: קשיי קריאה, הבנת הנקרא, כתיבה בעברית, כתיבה באנגלית, קושי חשבון-מתמטיקה, מהירות ביצוע איטית מדיי, קושי בארגון אישי, הפרעות קשב ו/או ריכוז, קושי בהתמדה עם משימות וזיכרון.

 

מטרתו של אבחון זה היא לתת חוות דעת מקצועית ואיכותית על המטופל. לשם כך נידרש לבצע אבחון מעמיק שמורכב מכמה תתי-אבחונים שונים: אבחון פסיכודידקטי בנושא קריאה, כתיבה, מתמטיקה, אנגלית ומודעות פונולוגית. אבחון נוירו פסיכולוגי – בנושא קשב ו/או ריכוז, זיכרון חזותי ושמיעתי בסיסי, בדיקת מהירות, סריקה ראייתית, קואורדינציה מוטורית עדינה ועוד.

 

אבחון  אישיותי –  אשר נועד על מנת לזהות את הגורמים האישיים- רגשיים המשפיעים בתהליך הלמידה. הערכה אינטלקטואלית מקצועית – מבחנים לכישורים אישיים ופוטנציאל.

 

צוות המכון מדגיש את החשיבות של ביצוע אבחון מקיף זה, כך שרק דרך זו תוכל להעניק חוות דעת מקצועית ומקיפה. חוות הדעת הינה אישית, רלוונטית, עדכנית ויעילה.

 

האבחון עורך זמן ממושך (יום שלם בן שבע שעות). לאחר סיום האבחון, בפרק זמן של שבועיים, נערכת שיחת סיכום אשר בה יועברו המסקנות וההמלצות. המכון מאפשר לקבל דו”ח מקיף כתוב, אשר כולל את ההמלצות וההתאמות למערכת החינוך.

 

מכון רום הוקם ומנוהל על-ידי ד”ר ישראל וינקלר. ד”ר וינקלר הינו פסיכולוג שיקומי ונוירו-פסיכולוג. 

 

צוות המכון בנוי ממומחים פסיכולוגים, ממגוון התחומים כגון התחום הקליני, ההתפתחותי, החינוכי, השיקומי, התעסוקתי ועוד.

 

המכון מעניק שירותי אבחון, יעוץ וטיפול מתקדם לכל אדם לפי צרכיו: תלמידים, ילדים, מתבגרים, מבוגרים וכו’. המכון מעניק טיפולים איכותיים-אישיים, אשר מדגישים את הרמה הפרטנית.

 

המכון מקיים מגוון סדנאות, כגון סדנא לרכישת מיומנויות למידה, התמודדות עם חרדות בחינה, סדנת “ללמוד איך ללמוד” ועוד.

 

צוות המכון מדגיש את החשיבות שבביצוע אבחונים מקצועיים ומקיפים. כאשר מפנים ילדים לטיפול,  ישנו סיכוי סביר שהם אינם צריכים טיפול כלל. במידה והם כן צריכים טיפול, קיים סיכוי שהופנו לא מהסיבות הנכונות. האבחונים השונים מונעים את המצב בו יושקע כסף, זמן ואנרגיה בטיפול שאינו נותן תוצאות. ולבסוף, במידה ואכן המטופלים מופנים לאבחון הנכון ומקבלים את הטיפול הנכון – יש חשיבות מכרעת לביצוע טיפול אישי איכותי. כיוון שאנו עוסקים בבני אדם, יש לכך משמעות רבה.  כל אדם הוא עולם מלא, ועל כן יש לכך השכלות.

 

צוות המכון טיפל באלפי תלמידים, ילדים, נערים ונערות, מתבגרים, הורים, ואפילו אנשי חינוך בעצמם. צוות המכון הוא בעל ניסיון רב, אשר מבטיח ביצוע טיפול איכותי.

הנכם מוזמנים להגיע למכון ולבצע אבחון איכותי. אתם תכירו את עצמכם בדרך שאתם- עצמכם עוד לא הכרתם. התובנות, המסקנות וההמלצות יסללו לכם את הדרך להצלחה אישית.

 

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה