תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אבחון פסיכודידקטי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

 מכון “שמיים” הינו מכון טיפולי מתקדם, אשר מעניק מגוון אבחונים, טיפולים והדרכות לבעלי הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה, קשיים לימודיים מיוחדים, קשיי חברה ותקשורת, התנהגות, במיומנויות חברתיות ועוד. המרכז מבצע אבחונים פסיכודידקטיים מתקדמים, אשר מאפשרים להתאים טיפול איכותי אישי.

כיום, לאחר מחקר ארוך שנים של צוותי מחקר מדעיים, ניתן לבצע אבחונים מתקדמים. אבחונים אלו חשובים לילדים, תלמידים, מתבגרים ובוגרים. הם חשובים כיוון שבשלב מוקדם בחייו של האדם, הוא מסוגל להיכנס אל תוך עולמו האישי שלו – הוא עצמו. מלבד היכולת להציץ פנימה, אל הנקודות החזקות, החלשות, אזורי הפחד, אזורי הכעס או הדיכאון וכו’, הפרטים לומדים להכיר את עצמם יותר טוב. יכולת זו, אשר פותחה רק לאחר ביצוע מחקרים מורכבים, היא שהביאה את הפתרון לאלפי תלמידים בישראל, אשר מתמודדים עם משברים אישיים, אתגרים קשים ובעיות מורכבות של החיים.

ילדים ומתבגרים, כחלק מתהליך התבגרותו של האדם, “סובלים” מהשפעות תהליך ההתבגרות. הם מתמרדים, מתעצבנים, נעלבים, מרגישים מצבי מתח, לחץ או כעס קיצוניים ועוד. לכל אלו, תוסיפו לחצים רגשיים רבים, לחצים פסיכולוגיים שונים, לחצים חברתיים, לחץ להצליח, להיות הכי טוב, תמיד ראשון. על כל זה, תוסיפו גם לחצים והשפעות שנוגעות להפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה שונות ומשברים אישיים. כל אדם בוגר חווה משבר בצורה זו או אחרת ויודע להעיד עד כמה עזרה בגיל צעיר יכולה להשפיע על החיים הבוגרים.

אבחון פסיכודידקטי הינו אבחון מתקדם אשר מבוצע במרכז שמיים. האבחונים מבוצעים על ידי פסיכולוגיים מומחים.

האבחונים הם חלק חשוב בתהליך הטיפול הכללי, כיוון שרק בעזרת אבחון מעמיק ואישי, ניתן להתאים טיפול שגם יתאים וישיג את התוצאות הדרושות.

אבחון פסיכודידקטי מבוצע לרוב כחלק מקשיים לימודיים. התלמידים מופנים לרוב על ידי גורם חינוכי שבא במגע עם הילד (מורים או יועצות בית ספר) או שמבוצע ביוזמה עצמאית של ההורים. אבחון זה מאפשר לבנות חוות דעת מקצועית ואיכותית, אודות קשיי הלימוד ולקויות הלמידה הקיימות.

לאחר האבחון, ניתן לבנות תכנית סיוע במסגרת חינוכית. בנוסף, ניתן לבנות תכנית התאמות מיוחדת למבחנים ובחנים לימודיים. לרוב, אבחון זה מיועד לתלמידים, ילדים ובני נוער מטווח הגילאים 9 עד 18 שנים. האבחון מוכר על ידי מערכת החינוך הישראלית ומשרד החינוך, כחלק מהתאמות שיש להעניק לתלמידים. התאמות אלו ניתנות כחלק מיצירת זכות שווה להצלחה ולא כחלק “מקיפוח” או “מיחס מיוחד“.

אותם ילדים שעברו אבחונים, פשוט צריכים את ההתאמות המיוחדות. מעבר לכך, הם תלמידים ואנשים רגילים כמו כולם.

מלבד אבחון פסיכודידקטי, במרכז שמיים מבוצעים אבחונים נוספים מתקדמים כגון: אבחון פסיכולוגי, אבחון פסיכולוגי התפתחותי, אבחון רגשי, אבחונים בריפוי בעיסוק, אבחון קלינאית תקשורת, אבחוני כתיבה, אבחוני שפה ועוד.

מכון שמיים הינו מכון מוביל אשר הוקם בשנת 2002. מאז שנת הקמתו צבר המכון מוניטין רב.
חלק גדול מהשירותים והטיפולים הניתנים במכון שמיים מוכרים ע״י הקופות וחברות הביטוח

אתם מוזמנים להגיע ולבצע אבחון איכותי, אשר ממנו תתחילו תהליך מרתק של חתירה להצלחה יחד עם צוות המכון.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה