תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מכון שמיים – הפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

הפרעות קשב וריכוז הופכות לשכיחות יותר עם השנים. התלמידים מתמודדים עם אתגר גדול, עם הפרעה לא פשוטה ומנסים למצוא את הדרך הנכונה לחיות עמה ולהצליח. מרכז שמיים הינו מרכז מתקדם, אשר מעניק אבחונים וטיפולים מתקדמים. צוות המכון מגיע ממגוון רחב של מקצועות וניתן למצוא שיטות מגוונות לטיפול בהפרעה.

הפרעות קשב וריכוז הינן הפרעות  אשר מקשות על התפקוד הבסיסי של האדם ביומיום. ההפרעות נוצרות כתוצאה משינוי נוירולוגי-עצבי במוח ולרוב הלוקים בהפרעה זו נולדים עמה. לרוב, ההפרעה מועברת בדרך תורשתית מההורים לילדים. יחד עם זאת, ההפרעה מלווה את הלוקים בה לאורך כל החיים ואינה חולפת. לפיכך, ישנה חשיבות רבה באבחון ההפרעה וטיפול בה בגיל צעיר, עד כמה שניתן, על מנת לפתח את הכלים האישיים להתמודדות עם ההפרעה – החל מהשלבים הראשונים של החיים הבוגרים.

הסימפטומים העיקריים של ההפרעה הם היפראקטיביות, אימפולסיביות, קשיי קשב וריכוז תפקודיים ואפילו התפרצויות קיצוניות לדברי אחרים. מקור ההפרעות קשור בעיקר לתופעה המדעית הבאה: מוח האדם הלוקה בהפרעה אינו ממיין או מסווג את המידע אשר הוא קולט מהסביבה הכללית. האדם למעשה, אוסף, קולט, מעבד ואוגר כל פיסת מידע, מכל גירוי אפשרי בסביבה, כדוגמת גירויים חזותיים או שמעתים. כך נוצר עומס מערכתי רב על האדם והוא אינו מסוגל להתמודד עם כמויות המידע הענקיות שהוא אוסף. ההשלכה היא שלאדם זה קשה מאוד להתמודד עם משימות ואתגרים בעלי חשיבות ריכוז גבוהה לאורך זמן. כמו כן, ישנן השלכות פסיכולוגיות, התנהגותיות, חברתיות, קוגניטיביות ועוד. בשלבי הילדות והנעורים ההפרעה באה לידי ביטוי בעיקר בתחום הלימודי כיוון שזהו התחום הבסיסי-הראשוני שהאדם מתמודד עמו. לאחר מכן, ההפרעה משפיעה גם על תחומים נוספים כגון עבודה, ניהול וארגון עצמי, יחסים וזוגיות, חברה, דימוי עצמי, ניהול זמן ועוד. כפי שנאמר בתחילת המאמר, גם זו נקודה משמעותית להבנת החשיבות של אבחון וטיפול בגיל צעיר. יש לבצע את הטיפול האיכותי ביותר, יחד עם האישי ביותר, שכן רק כך ניתן להגיע ליעילות מקסימאלית. במרכז שמיים תוכלו למצוא מגוון שיטות טיפול, אנשי צוות מומחים ואווירה נעימה לילדים.

 

המכון הוקם בשנת 2002 ועל כן, אנשי הצוות במרכז מגיעים ממגוון תחומים ובעלי ותק רב, כל אחד בפני עצמו. במרכז קיימים מספר רב של חדרי טיפול, אשר מצוידים בציוד וטכנולוגיה מתקדמים לשם טיפול איכותי. הטיפולים במרכז ניתנים לכל הגילאים, החל מתינוקות, דרך ילדים, נערות, מתבגרים, בוגרים, הורים ועוד. המכון מעניק שירות ייעוץ והדרכה איכותיים להורים וצוותי חינוך, כחלק מההבנה שכך ניתן להבטיח את הצלחתו של הטיפול למשך זמן רב.

המכון מבצע אבחונים מתקדמים כגון מבחןBRC  ואבחון פסיכודידקטי על מנת להתאים את הטיפול הנכון ביותר למטופל.

המכון מציע מגוון טיפולים כגון: ריפוי בעיסוק, ספורט טיפולי, טיפולים רגשיים, טיפולי תקשורת, אימון אישי, וקבוצות לשיפור מיומנויות חברתיות. 

המכון מעביר מגוון סדנאות, הדרכות ושיעורים מיוחדים לתלמידים והורים: סדנא לשיפור מיומנויות חברתיות, קבוצות הדרכה אימון ותמיכה להורים לילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז, אימון התנהגותי-רגשי למתבגרים בעלי הפרעת קשב וריכוז ועוד.

הנכם מוזמנים לפנות למרכז שמיים על מנת לקבל את הטיפול האיכותי ביותר. הטיפולים מבטיחים תוצאות איכותיות לקהל הלקוחות, אנשי הצוות יודעים את החשיבות והרצון החזק שיש למטופלים בהגעה למצב היציב, במציאת האיזון הנכון ולהמשיך להתקדם והצליח למרות ההפרעות.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה