תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז איתנים הפרעת קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מרכז איתנים
מרכז איתנים
מרכז איתנים מטפל בתלמידים לקויי למידה, בעלי הפרעות קשב וריכוז, ילדים עם הפרעות התנהגותיות או רגשיות ועוד. במרכז איתנים ניתן לבצע אבחונים שונים, בהתאם לצרכים. בין האבחונים; אבחון פסיכולוגי, אבחון דידקטי, אבחון פסיכו דידקטי, בדיקת מוכנות לכיתה א, אבחון של קלינאית תקשורת, אבחון נוירולוגי, אבחון הפרעת קשב וריכוז, אבחונים באנגלית ובמתמטיקה ועוד.

באמצעות האבחונים ממליצים מומחי מרכז איתנים על תכנית טיפולים המותאמת לצרכי המטופל.
במרכז איתנים בעלי מקצוע מובילים בתחומם, בעלי ניסיון רב בעבודה מול מערכת החינוך. כאשר פונה למרכז איתנים לקוח עם חשד להפרעת קשב וריכוז, ניתן לבצע אבחון רלבנטי. מגוון אפשרויות האבחון והרמה המקצועית הגבוהה של המאבחנים, מאפשר גם לשלול סימפטומים דומים, שאינם בהכרח מעידים על הפרעות קשב וריכוז.

בנוסף לאבחון ולטיפול בהפרעות קשב וריכוז, ניתנים במרכז איתנים טיפולים משלימים, שיכולים לסייע מאוד בטיפול בסימפטומים של הפרעות קשב וריכוז. כך, לדוגמה, טיפול רגשי, או הוראה מתקנת הכוללת אסטרטגיות למידה.

במרכז איתנים מאמינים כי כל אדם יכול להצליח כאשר יש לו את התנאים המתאימים. חברה מתוקנת היא זו הפועלת תוך שוויון זכויות והזדמנויות אמיתי. מטרת מרכז איתנים היא לתת מענה משלים ותומך לסובלים מהפרעות קשב וריכוז, ולסייע להם היכן שהמערכת הפורמאלית מתקשה.

הלקוח הפונה למרכז איתנים זוכה לליווי צמוד של המומחים שבו, וגם ההורים מקבלים הדרכה והנחיה. המרכז מעורב בכל שלבי הטיפול בילד, כולל במתן מידע ועבודה משולבת עם הצוות החינוכי בבית הספר. הפונים למרכז איתנים לומדים על זכויותיהם במערכת החינוך, ומקבלים תמיכה מהשלב שבו הגיעו למרכז לאבחון ועד לסיום תעודת הבגרות.

מרכז איתנים מעניק שירות איכותי, במחירים הוגנים. תכנית העבודה הינה פרטנית, וניתנת על ידי מומחי מקצוע מהשורה הראשונה. האפשרויות הרבות של הטיפולים בתוך המרכז, מאפשרות מתן למענה לכל פונה בהתאם ליכולותיו ולרצונותיו. כך, למשל, אפשר לבצע טיפול אלטרנטיבי, כמשלים את הטיפול הקונבנציונאלי.

במרכז איתנים גם ניתן לקבל מגוון טיפולים  פסיכולוגיים קליניים – למבוגרים ולנוער, טיפולים רגשיים מגוונים לילדים ולנוער: טיפול באמנות, פסיכודרמה, טיפול בתנועה, טיפולים פרא רפואיים, טיפולים אלטרנטיביים, אימון, הדרכת הורים ועוד.

בין לקוחות מרכז איתנים משרד החינוך, נעמ”ת, רשת עמל, בתי ספר בפתח תקווה והסביבה, פנימיות לתלמידים ועוד. מרכז איתנים הוא גם ספק שירות של מספר קופות חולים. מרכז איתנים הוא הספק הראשי של חברי ארגון חבר ושל חברת ביקור רופא.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה