תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

עירית דנאי – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

 

שיפור בתופעת הפרעות קשב וריכוז בעזרת מרכז רצונות

עירית דנאי – טיפול בקשיי תפקוד ולימוד

מרכז רצונות זהו מוסד לטיפול בכל קושי העומד ב pbh האדם, הצעיר או המבוגר יותר, בדרך להשגת המטרות בחייהם. מרכז רצונות הוקם על פי בסיס חזק ביותר של שיטת אלבאום, המאפשרת להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז, ליקויי למידה, דיסלקציה ותופעות פסיכולוגיות רבות ביעילות ורגישות מקסימאליים. שיטה זו מושתתת על פעילות גופנית, שבסופו של דבר משתקפת בשיפור ניכר גם במהלך האימונים,  וגם בחיי היומיום.

מרכז רצונות ממוקם בשני מקומות: תל אביב וכפר סבא, מה שמאפשר לשני המטפלים העומדים בראש המכון – הגר פורת ועירית דנאי, לעזור לכמה שיותר אנשים. המטופלים במרכז הינם גם ילדים הזקוקים לעזרה בהתמודדות עם משימות בית ספריות, וגם מבוגרים שתופעות פסיכולוגיות שונות, וגם הפרעות קשב וריכוז, מפריעות להם להשיג את מטרותיהם בחיים. מרכז רצונות תומך במטופליו בכל אורך הדרך, החל משלב האבחון ועד המפגש האחרון בטיפול.

הפרעות קשב וריכוז ודרכי ההתמודדות המודרניות

הפרעות קשב וריכוז זוהי תופעה המופיע האחד מתוך עשרה איש. הסימפטומים של תופעות אלה סבלו מעמימות כלשהי במהלך השנים, אך ב-20 השנה האחרונות חלה קפיצה משמעותית במחקר בתחום זה, הן על ידי מדענים והן על ידי אנשי חינוך, מה שמאפשר למצוא מענה לבעיות רבות, גם בילדים, וגם במבוגרים שבזמנו לא עברו אבחון וסבלו מהפרעות קשב וריכוז שלא ביודעין.

הפרעות קשב וריכוז באות בארבע התגלמויות: חוסר יכולת להתרכז, חוסר יכולת להקשיב, אימפולסיביות והיפראקטיביות. כל אלה מפריעים במידה שווה לתהליך הלימודי, ועקב כך מביאים לכישלונות שמצידם מלחיצים את האנשים וגורמים להם לחשוש מלנסות שוב. כך, הופכות הפרעות קשב וריכוז למעגל קסמים עגום שלא מאפשר לאנשים להשיג את מבוקשם ולהצליח בחייהם.

הפרעות קשב וריכוז מטופלות במגוון דרכים, כולל טיפולים פסיכולוגיים שונים, או שיטות תרופתיות. בנוסף, בשנים האחרונות מתפתחות יותר ויותר שיטות טיפול חדשניות, המותאמות לדרך החיים המודרנית, והעוזרות להצליח להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז בצורה מוצלחת. בין השיטות האלה ניתן למצוא את שיטת אלבאום, המופעלת בהצלחה במרכז רצונות.

טיפולי בהפרעות קשב וריכוז – עירית דנאי

מרכז רצונות מהווים מקור לתמיכה וטיפולים יעילים ומוצלחים בהפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. שיטות הטיפול של הגר פורת ועירית דנאי כוללות שימוש בטכניקות גופניות, רגשיות ואנרגטיות ושילובים שונים בין השלושה, מה שיוצר את הטיפולים האפקטיביים ביותר, המשפרים את התפקודים של ילדים או מבוגרים בכל תחומי החיים.

הטיפול במסגרת מרכז רצונות מתחיל באבחון איכותי ומקצועי, וממשיך הלאה לתהליך מפרה ויעיל של טיפולים בשיטת אלבאום ושיטות חדשניות אחרות, המביאות לתוצאות איכותיות וארוכות טווח. אחד המאפיינים החשובים של כל טיפול המופעל במסגרת מרכז רצונות זה היחס האישי לכל מטופל או מטופלת. בנוסף, השיטות הטיפוליות אלבאום ודומיה מאפשרות למטופלים למצוא נקודת אחיזה יציבה, על מנת להמשיך לעבוד על עצמם גם לאחר שהטיפול הסתיים.

מרכז רצונות מהווה מקור לתמיכה ועזרה משמעותית ביותר באזור המרכז, על ידי הענקת הטיפולים האפקטיביים והעדינים ביותר, שניתן להתאים בקלות לכל ילד, בעזרת העבודה המקצועית והאישית המבוצעת על ידי המטפלות הגר פורת ועירית דנאי.

נכתב ע”י: פורטל “קשב וריכוז”

 

 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה