תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז לשיעורים פרטיים ולאימון נ.י – אימון קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ניר ישינובסקי הוא מורה למתמטיקה ואנגלית, מומחה לאימון אישי.  אימון אישי מאוד מסייע לניר בעבודה עם ילדים שסובלים מטווח קשיים רחב בתחום הלימודי. כך ילד שחסר הרגלי עבודה לחלוטין, יכול לעבור תהליכים של אימון אישי כדי לרכוש אותם. מסביר ניר; רבים מלקויי הלמידה, או הסובלים מהפרעות קשב וריכוז מוגדרים כבלגניסטים, כשעולמם החיצוני משקף את הבלגן והכאוס הפנימיים.  אימון אישי, שיתמקד בסדר וארגון, יכול להשפיע על התחום ההתנהגותי וכמובן בעקבותיו על התחום הלימודי. אנשים פונים לאימון אישי לא אחת גם כדי לשפר את המיומנויות החברתיות שלהם. אם הם תלמידים או סטודנטים, הם מעוניינים לשפר את החברתיות בתחום בית הספר או המכללה, עם מורים וחברים לכיתה או לשכבה. האימון גם מסייע לשפר את היחסים החברתיים בבית, עם ההורים והאחים.

ניר מתמחה גם בהענקת אימון אישי לתלמידים עם הפרעות קשב וריכוז וכן תלמידים לקויי למידה. את האימון האישי מעביר ניר בביתו של המתאמן (באזור השרון ותל אביב).

לניר הכשרה רחבה גם בטיפול בתלמידים בסיכון, כאלה שנשרו ממערכת החינוך או כאלה שמועמדים לנשור ממנה. במהלך העבודה עם התלמידים כאלה הוא יוצר קשר גם עם המשפחות. הנחיה של המשפחה כיצד לעבוד עם הילד, יחד עם היכולות והכישורים של ניר, מאפשרים להעניק סביבה תומכת לתלמיד. ניר מלווה את התלמיד עד למיצוי כל היכולות שלו.

הוראה מתקנת נועדה במהותה לתקן את הרגלי הלמידה שהתלמיד רכש במהלך לימודיו. גם תלמידים שמגיעים אל ניר כדי ליהנות מהוראה מתקנת, נחשפים לטכניקות של אימון אישי בעבודה איתם. מסביר ניר; צריך לזכור שתלמיד שפונה להוראה מתקנת הוא תלמיד שנכשל. זה אומר שלתלמיד אין הרגלי למידה, אין אסטרטגיות למידה ויכולת ההתמודדות שלו עם החומר הכתוב נמוכה. באמצעות אימון אישי, שמברר מה המטרות של המאומן ומאפשר לו לפעול מתוך עצמו, אפשר לשפר את הרגלי הלמידה ויכולות העבודה בתחום הלימודי. האבחון הדידקטי, אומר ניר, מאפשר לדעת מהן נקודות החוזק והחולשה של התלמיד. כך ניתן לעבוד עמו באימון אישי לא רק על החומר הלימודי אלא גם על אסטרטגיות ללמידה מתקנת. למשל, אם אני מלמד את הילד כיצד לקרוא שאלה או כיצד לענות תשובה, אני עוסק בהתמקדות. באימון אישי ניתן לטפל בכך היטב.

לגילאי 6-18 בכיתות א’-י”ב, המלמד בשלושה בתי ספר באזור השרון. בנוסף, עובד ניר בתור מרצה במכללה במרכז הארץ, ומלמד סטודנטים לקויי למידה באנגלית. ניר מתמחה בסטודנטים שקיבלו ציונים נמוכים בפסיכומטרי וקצת מתקשים באנגלית. בהוראה למידה שלו הוא משלב מניסיונו האישי וכן מהשכלה נרחבת שיש לו בהוראה. שיטת הלימוד של ניר מתבססת על הוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה. בנוסף, כיון שניר בוגר קורס אימון אישי בתחומים של לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז, הוא יודע להתאים את הידע שרכש לתלמידים שנכשלו בתחום הלימודי.

 

 נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה