תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

נוירופידבק עם ענת אבירים

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ענת אבירים – מטפלת מוסמכת

ענת אבירים הינה הרבה יותר מטפלת מוסמכת, להבדיל ממטפלים רבים אחרים שקודם הכירו את הבעיה, ולאחר מכן את האנשים המתמודדים איתה, ענת אבירים הכירה קודם את הפקטור האנושי. ענת הינה אם לשלושה ילדים שסבלו מסוגים שונים של הפרעות קשב וריכוז, מה שגרם לה להעביר זמן רב בחיפושים אחר פתרונות שונים ומתאימים לילדים בעלי דקויות שונות של הפרעות קוגניטיביות.

המקור האישי של פועלה החשוב של ענת אבירים מוצא ביטוי חזק מאוד בעבודתה. למעשה, הא רואה בכל אחד ממטופליה מישהו הדומה מאוד לאחד מילדיה – והיחס הינו בהתאם. כאשר אתם מגיעים עם הילד שכם לפגישת היכרות עם ענת אבירים, אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו אוזן קשבת, כתף ותומכת ומוח אנליטי מומחה שיספק לילדיכם את הפתרונות האיכותיים ביותר. הניסיון הרב של ענת אבירים הופך אותה למטפלת מקצועית ואיכותית ביותר עבור כל בעיה של הפרעות קשב וריכוז בילדיכם.

היתרונות של נוירופידבק בהתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז

נוירופידבק זוהי שיטה חדשנית שנועדה לעזור להתמודד עם בעיות שונות של תפקוד קוגניטיבי בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. עם זאת, במרכזים טיפוליים שונים, הורים רבים מעדיפים להעניק את הטיפולים האלה לילדים, על מנת לשפר את התפקוד שלהם בבית הספר ובחיי היומיום. טיפול נוירו פידבק מנצל בצורה מקסימאלית את המידע הרב שהשיג בשנים האחרונות האדם על פעילותו של המוח. למעשה, הנוירפוידבק עושה שימוש בגלי המוח על מנת לתעל אותן בצורה ולכיוונים הדרושים לשם שיפור תפקוד בקרב מבוגרים וילדים כאחד. נוירו פידבק מאפשר להתמודד עם בעיות רבות המאופיינות בכך שהמקור שלהם – במוח. בין בעיות אלה ניתן למצוא תופעות רבות שמבחינות רבות כלל לא קשורות אלו לאלה. למשל: אפילפסיה, תופעה פוסט-טראומתית. נוירו פידבק זוהי שיטה חדשה שהופכת להות יותר ויותר רווחת במרכזים טיפוליים שונים ברחבי הארץ, בעוד בכל העולם הינה כבר חלק בחתי נפרד מטיפולים שונים בתחום המוח האנושי. ענת אבירים גם היא מאמינה גדולה בשיטה טיפולית זו.

ענת אבירים ושיטות נוירו פידבק טיפוליות בניצוחה

במסגרת הפעילות שלה, ניסתה ענת אבירים שיטות טיפוליות שונות, בניהם טיפולים הומופאטים וטבעיים מסוגים שונים שלא הועילו לאי וויסות קשב הריכוז. ניתן לקיים תהליך זה בצורה הרבה יותר מהירה בעזרת נוירופידבק, המהווה את השיטה האיכותית ביותר להגיע למוח האדם ולהשפיע עליו בצורה חיובית במידה מקסימאלית. ענת אבירים הינה מטפלת עדינה ואכפתית המספקת בו-זמנית טיפולים הכוללים שיחות ואימונים, טיפול בשיטת רביב המתקן לחלוטין לקויות למידה שונות וגם טיפולי נוירופידבק חדשניים שמספקים גישה חדשה ויעילה להתמודדות עם בעיות רבות ומגוונות בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. ענת אבירים, בתור אימא שחוותה את מסע הניסיונות בטיפולים שונים להפרעות קשב וריכוז של ילדיה מודעת היטב לכך שכל טיפול שהוא עובד – הינו טיפול טוב. עם זאת, בעזרת שילוב חכם של נוירופידבק עם שיטות טיפוליות שמרניות יותר, ניתן להשיג תוצאות איכותיות ביותר: גם שינוי פנימי של גלי המוח, וגם שינוי חשיבה שיאפשר בסופו של דבר תפקוד עצמאי ברמה הגבוהה ביותר. ענת אבירים הינה מטפלת מוסמכת שתספק לכם את סוגי הטיפולים האיכותיים והמתקדמים ביותר, כאשר אחד מהפופולאריים והחדשים בניהם זהו הנוירופדיבק.

השיטה מתבססת על עיקרון ההתניה: במהלך האימון המטופל צופה בסרט (צופה בסרט או משחק במחשב לבחירתו.) לבחירתו. המחשב קורא את פעילות גלי המוח של המטופל בעת הצפייה/משחק ומתגמל אותו על סמך מידת השימוש בגלי המוח הנכונים. כאשר ה”פעילות תקינה”, רואה המטופל את הסרט באופן חד וברור. כאשר המחשב
מזהה פעילות בלתי רצויה, נראה הסרט באופן מטושטש/תמונת המסך קטנה, או שהמשחק פועל בקצב איטי יותר. כך לומד מוחו של המטופל לפעול בצורה מיטבית. מטופלים שיפרו את הקשב והריכוז ללא תרופות.

תרגול בעזרת מערכת נוירופידבק מפתח את יכולות המוח להתמקד ולהישאר מרוכז ללא מאמץ, ממש כפי שהשימוש במשקולות מפתח את השרירים או ריצה מפתחת סיבולת לב/ריאה
תוך שבועות ספורים מדווחים המטופלים בהתרגשות על שינוי ממשי באיכות החיים. הורים מספרים על ירידה משמעותית באימפולסיביות, שיפור ביכולות הקשב ובריכוז, ביכולת הישיבה של הילד והריכוז במסגרת לימודים, ביחסיו עם חבריו ועוד.

צור קשר עם ענת אבירים

[contact-form-7 id=”86726″ title=”Appointment_ענת אבירים”]

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה