תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

קורסים להכשרת מטפלים של מכון רביב

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מכון רביב ושיטת רביב

מכון רביב זוהי רשת של מרכזי תיקון ופיתוח יכולות לימוד וקשב. במכון רביב ניתן למצוא שירותי אבחון המקובלים בכל המוסדות המקובלים. אך שיטת הטיפול של מכון רביב הינה ייחודית ביותר ובעלת יעילות בלתי רגילה– שיטת רביב, שפותחה על ידי נילי רביב, ברק בן שמחון ורוני כהן, ומונהגת היום לא רק בישראל, אלא גם באנגליה, ארה”ב ואירלנד. שיטה זו הראתה הצלחה של 80% בקרב מטופלים שהתמידו בה במהלך שלושה חודשים רצופים. שיטת רביב מבוססת על יצירת מסרים למוח, שיוצרים קשרים חדשים, במקום אלה שנפגמו מסיבה זו או אחרת, ומשפיעים על היכולות של האדם לקרוא, לכתוב, להתרכז, ליזכור דברים, ועוד. על בסיס שיטה זו נוצר מגוון רחב של סדנאות, טיפולים, ייעוץ והכוונה עבור כל גיל. בין השאר, ניתן למצוא במרכז רביב קורסי הכנה ללמידה בכיתה א’, וגם שיפור זיכרון בגילאי 40-50. כמו כן, המכון מעביר הכשרות של מטפלים בשיטת רביב, זאת על מנת להפוך שיטת טיפול חדשנית זו למקובלת ונפוצה יותר בחברה הישראלית.

קורסים להכשרת מטפלים – מה הם נותנים?

קורסים להכשרת מטפלים זוהי השכלה חשובה גם לאנשים הפועלים בתחום, וגם כחלק מהעשרה עצמית. במהלך קורסים להכשרת מטפלים ניתן ללמוד רבות לא רק על המטופלים הפוטנציאליים שלכם, אלא גם על עצמכם, משום שכל תהליך טיפולי מתחיל מרפלקסיביות עצמית, שמטרתה ליצור בסיס איתן לעבודה עם אחרים. במילים אחרות, אם אינכם מסוגלים לעבוד עם עצמכם – לא תוכלו לעבוד גם עם אחרים. כל קורס שכזה מספק מידע וכלים המבוססים על שיטה ספציפית מסוימת. לרוב המכריע של המטפלים יש תעודות ממגוון רחב של קורסים דומים, משום שרק על ידי קבלת מידע רב ורבגוני ניתן להגיע למצב שבו אפשר לתת מענה לכל אדם. ככל שיש יותר כלים לעזור ולתרום לאנשים, כך התוצאה תהיה יותר אפקטיבית. ניתן לעבור קורס שכזה אפילו למען אדם אחד ויחיד שאתם רוצים לעזור לו, או למען התחלה של פעילות טיפולית ענפה. כך או כך, לקורס שכזה תהיה תרומה עצומה לאיכות החיים שלכם.

הייחודיות של קורסים להכשרת מטפלים מטעם מכון רביב – מידע ותאריכים

הצוות של מכון רביב מעביר הרצאות והדרכות רבות שמטרתן להציג את שיטת רביב בפני קהל המטפלים השונים, על מנת להנחיל את השיטה כחלק אינטגראלי מהזירה הטיפולית. הרצאות ומפגשים אלה מתנהלים בכל רחבי הארץ:

קורס הכשרת מטפלים בתל אביב: 16.10.12

הרצאות מבוא בתל אביב: 31.7.12 ו 11.9.12

קורס הכשרת מטפלים בחיפה: 18.10.12

הרצאות מבוא חיפה:26.7.12 ו 6.9.12.

כמו כן, בקרוב יתפרסמו פרטים על מפגשים דומים בירושלים. ההשתתפות במפגשים הינה בחינם, אך בהרשמה מראש. במהלך המפגשים יתארו המטפלים בשיטת רביב את הקווים המנחים של השיטה, ויציגו את הדרכים שבהן שיטה זו עוזרת למטפלים קיימים להתפתח, וגם כיצד ניתן להתחיל את דרך הטיפול באמצעות שיטת רביב. אורך הקורס הבסיסי – 12 מפגשים שבועיים, 60 שעות אקדמיות. קורס פיקוח והדרכה – ארבעה מפגשים מדי שלושה שבועות, 12 שעות סך הכול. הקורס דורש הגשת עבודה, המהווה הדרכה של תלמיד על פי הכלים שניתנו בקורס. במידה והקורס עבר בהצלחה – ניתנת תעודה הסמכה לטיפול בשיטת רביב.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה