תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

קשב וטיפול – שרית רותם; הפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מכון קשב בטיפול ועבודתה של שרית רותם

שרית רותם, המנהלת את מכון קשב בטיפול, הינה פסיכולוגית מנוסה ובעלת השכלה נרחבת ומגוונת, שבימים אלה כותבת את התזה שלה לדוקטורט. הניסיון הרב שלה מעניק לה את כל הדרוש על מנת לספק למטופליה את כל השלבים החשובים של טיפול פסיכולוגי: שלב ההיכרות, שלב האבחון, שלב בחירת הטיפול, ושלב הטיפול עצמו. שרית רותם מעניקה חשיבות תהומית לשלב האבחון, מה שמביא לכך שבמכון קשב בטיפול ניתן למצוא את כל סוגי האבחון המודרניים והמתקדמים ביותר, בניהם מבחני BRC, QEEG ומבחן MOXO. תשומת הלב הרבה שניתנת לאבחונים מאפשרת להתאים את הטיפול המתאים ביותר לכל אדם. מכון קשב בטיפול קיבץ תחת קורת גג אחת את כל הדרוש על מנת להתמודד עם כל בעיה, בין אם מדובר בפוסט טראומה, הפרעות קשב וריכוז, התקפי חרדה, או בכל בעיה אחרת שהמטופל לא מבין את פישרה, אך יודע שהיא מפריע לתפקודו היומיומי – לכל אלו יימצא פיתרון איכותי ומהיר ככל האפשר במסגרת מכון קשב בטיפול.

הפרעות קשב וריכוז – תופעה של המאה ה-21

הפרעות קשב וריכוז זהו מצב שבו ילד או מבוגר לא מסוגלים להתרכז בביצוע פעולה אחת לאורך זמן, נוהגים באימפולסיביות ולעיתים אף באגרסיביות. בגיל הילדות ובעיקר בשנות בית הספר, התופעה הזאת ניכרת מאוד, משום שהיא מפריעה למורים לנהל את השיעורים ברוגע. עם זאת, כאשר תופעות אלה “פוספסו” בילדות, ובבגרות לא הייתה סיבה מובהקת לעבור אבחון הפרעות קשב וריכוז, בעיה זו עלולה להוות מחסום ומכשול אמיתי עבור אנשים מסוימים.

הפרעות קשב וריכוז יכולות לבוא לידי ביטוי בצורה לא כל כך מובהקת, או שהאדם נמצא בחברה שלא מעניקה תשומת לב מספקת לבעיה מסוג זה. כך או כך, ללא אבחון הפרעות קשב וריכוז במועד, המצב עלול להחמיר ולגרום למעגל קסמים של כישלונות שמביאים מצידם החרפה של הפרעות קשב וריכוז, יחד עם התפתחות של בעיות פסיכולוגיות נוספות. זו הסיבה לכך, שחשוב מאוד לבצע אבחון הפרעות קשב וריכוז לילדים מייד עם הופעת החששות הראשונים לקיום הבעיה.

התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז במכון קשב בטיפול

מכון קשב בטיפול מודע היטב לתפוצה הגדולה של הפרעות קשב וריכוז ולצורך לתת מענה לבעיה משמעותית זו. במסגרת מכון קשב בטיפול ניתן למצוא טיפול רבים ואיכותיים, שיכולים לעזור להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז. “יכולים” – זאת משום שלכל אדם יש טיפול אינדיבידואלי שצריך להתאים לו במהלך תהליך של ניסוי וטעייה. רק כך ניתן להגיע להרכב הטיפולי המושלם, שיכול לכלול טיפולים פסיכולוגיים שונים, טיפול תרופתי, טיפול בנוירופידבק, ועוד. שרית רותם שמה לה למטרה לספק למבקרי המכון את האפשרויות האיכותיות והמגוונות ביותר, שיהוו בסיס טוב לטיפול אפקטיבי וארוך טווח, שיאפשר בסופו של דבר לתפקד בצורה טובה ככל הניתן. הטיפול האינטגרטיבי שמעניקה שרית רותם במסגרת מכון קשב בטיפול מאפשר לדאוג בו-זמנית לכמה אלמנטים חשובים בחיי האדם, מה שמצידו מאפשר לספק תוצאות מרשימות ושיפור משמעותי בתפקוד בכל תחומי החיים. הגישה האישית והדואגת של שרית רותם תעזור לכל מטופל במכון קשב בטיפול.  

פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה