תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אבחון הפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

זוהי פגישת ייעוץ ראשוני ובניית סדרי עדיפויות להמשך טיפול.

אנו מאמינים כי יש לגשת לטיפול בהפרעות קשב וריכוז בראייה הוליסטית רחבה. ילד אשר מאובחן כבעל הפרעת קשב וריכוז חווה קשיים רבים הן בבית והן במגרת בית הספר ובחברת בני גילו. להפרעת קשב וריכוז השלכה גם על המצב הרגשי של הילד, המצב החברתי, הלימודי וכן על היחסים בתוך המשפחה ומול בית הספר.

אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות טיפול, בנושא הטיפול בהפרעת הקשב עצמה, אנו מציעים טיפול תרופתי לאחר פגישה עם פסיכיאטר, או לחילופים שיטות טבעיות כמו הומאופתיה, פרחי באך או דיקור סיני , כמו כן אנו מציעים טיפול בשיטת אלבאום וטיפול בשיטת רמי כץ ובביוסינתזה.

בנושא הטיפול הרגשי אנו מציעים טיפול פרטני או קבוצתי, באמצעות טיפול בדרמה, אומנות, בעלי חיים או שיחות.
כמו כן אנו מציעים הדרכת הורים פרטנית או קבוצתית וכם עזרה לימודית על ידי מורה להוראה מתקנת.

התהליך הטיפולי מאפשר למצוא את הטיפול והמטפל המתאימים ביותר וכן לטפל בכמה נושאים במקביל.

הפרעות קשב וריכוז והשפעתן על חיי ילדים ומבוגרים

הפרעות קשב וריכוז זהו שם כולל לתופעה הכוללת בתוכה ארבעה ביטויים עיקריים: קושי להתרכז, קושי להקשיב, היפראקטיביות ואימפולסיביות. הפרעות קשב וריכוז יכולות לבוא לידי ביטוי רק באחד מתופעות אלה, או בכולן. כך או כך, הפרעות קשב וריכוז יכולות להוות מכשול גדול מאוד להשגת יעדים ומטרות הן של ילדים והן של מבוגרים.

בעזרת טיפולים משולבים ומותאמים לילד, ניתן לשפר מאד את הסימפטומים של הפרעות הקשב והריכוז וכן לשפר את ההתמודדות של הילד והמשפחה עם ההפרעה ואת איכות החיים של כל בני המשפחה והאווירה בבית.

 

 פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה