תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

AXOM3 – טיפול טבעי בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

יותר ויותר בני אדם מאובחנים בשנים האחרונות כסובלים מתופעה של הפרעות קשב וריכוז ADHD) ו-(ADD 
הפרעת קשב וריכוז היא הפרעה נוירולוגית, ממנה סובלים כ-10% מהילדים, רובם בנים, וכ-80% ממשיכים לסבול ממנה גם בבגרות. הפרעת קשב וריכוז מקשה על התפקוד בבית הספר, ופוגעת ביכולת למצות את הפוטנציאל הלימודי. בגיל מבוגר פוגעת הפרעת קשב וריכוז בתחומי העיסוק השונים, וגם בניהול חיי חברה ומשפחה תקינים.

הורים רבים נרתעים ממתן טיפול תרופתי לילדים (כגון ריטלין) בשל תופעות לוואי רבות הכרוכות בנטילת התרופה ומנסים דרכים אחרות לטיפול בבעיה.

מחקרים חדשים מצביעים על פתרון יעיל ובריא הרבה יותר: נטילת תוסף של חומצת השומן DHA.

אקסום 3 (AXOM3) הינו תוסף תזונה חדשני ומתקדם המכיל 70% חומצת שומן DHA, חומצת השומן הארוכה והחשובה ביותר מבין חומצות האומגה 3. אשר חיונית לבריאותם ולתפקודם התקין של איברים רבים בגוף האדם.
מאחר והגוף אינו מסוגל לייצר אותה לבדו, חשוב לצרוך אותה ממקורות חיצוניים.

קליפת המוח מכילה 27% שומן שמתוכה 60% DHA.  במהלך השנים פוחתת כמות ה – DHA בגוף, בעיקר משום שהתזונה שלנו אינה מכילה DHA. לקליפת המוח יש תפקיד חשוב בבקרה על תהליכים הכרתיים, ובכלל זה חשיבה, זיכרון ושפה. מחסור ב DHA  עלול להוביל לבעיות שונות בתפקוד המוח, ביניהן הפרעות קשב וריכוז, אובדן זיכרון, היפראקטיביות ואף אגרסיביות.

מחקרים וממצאים

את חשיבות ה-DHA גילתה לראשונה קבוצת חוקרים כבר  בשנות ה-60.  מאז נערכו מחקרים רבים התומכים בחשיבות ה- DHAלהתפתחות ותפקוד תקין של המוח, אשר הובילו את הרשות האירופאית לבטיחות המזון (EFSA) להמליץ ולאשר רק את ה-DHA  מבין חומצות אומגה 3 כחיונית והכרחית לתפקוד תקין של המוח, ולאחריהם גם ארגוני הגניקולוגים הבינלאומיים יצאו בהנחיה לנשים בהיריון ליטול תוסףDHA  משבוע 20 להתפתחות תקינה של העובר.

ממחקרים רבים שנעשו לגבי DHA עולה, שמחסור בחומצת השומן הזו עלול להוביל לבעיות בתפקוד המוח ובעיות התנהגותיות, החל מדיסלקציה, הפרעות קשב וריכוז, היפראקטיביות ואף אגרסיביות. בקרב ילדים שסבלו מהפרעות אלה, נצפו רמות נמוכות בדם של חומצות אומגה 3 בכלל, ושל DHA בפרט, וזאת בהשוואה לילדים ללא הפרעות קשב וריכוז.

עוד נמצא כי נטילת DHA בקרב ילדים שסבלו מהשפעות קשב וריכוז והפרעות למידה נלוות שיפרה כישורים מוטוריים ותפקודי מוח:

·        שיפור משמעותי בריכוז

·        שיפור בחלוקת קשב

·        זמני קריאה והבנה קצרים יותר

·        זמן תגובה משופר לגירויים חיצוניים

·        שיפור  בכושר הקריאה

·        שיפור בכושר האיות

טיפול בהפרעת קשב וריכוז באמצעות אקסום 3 (AXOM3)

אקסום 3 (AXOM3) מגיע בכמוסה קטנה ונוחה לבליעה, ללא טעם לוואי וריח לוואי, או בטיפות לילדים בטעם מסטיק. 

לילדים שאינם נוטלים טיפול תרופתי, מומלץ לתת אקסום 3 (AXOM3) בהתאם לגיל הילד. בדרך כלל ישנה הטבה תוך  מספר שבועות, עליו יעידו אלה השוהים בקביעות במחיצת הילד – גננת, מורה והורים. מבוגרים יחושו את ההטבה תוך שבועיים עד חודש. גם מי שנוטל טיפול תרופתי ייהנה מהתוספת של DHA.

אודות AXOM3

אקסום 3 (AXOM3) הינו פיתוח חדשני בתחום תוספי המזון, המסמן פריצת דרך בקטגוריית האומגה 3.

DHA הינה חומצת השומן החיונית ביותר לתפקודם התקין של איברים רבים בגוף, כגון המוח, מערכת העצבים, מערכת הראייה והלב.

כל כמוסה של אקסום 3 (AXOM3) מכילה 70% DHA מרוכז ונקי כמעט לחלוטין מ-EPA, וזאת בכדי לצמצם את התחרות בין חומצות האומגה, ולשפר את הספיגה של ה- DHA בגוף.

תהליך הייצור של אקסום 3 (AXOM3)  הינו תהליך אנזימטי ייחודי, מדגי טונה, ללא חימום וללא כימיקלים, אשר מחקה במדויק את תהליך ייצור ה-DHA בגופה של האם.

אקסום 3 (AXOM3) משווק בארץ על ידי חברת Pure N, אשר שמה לעצמה למטרה לשווק מוצרי בריאות לחיים טובים יותר. החברה הוקמה במטרה להוביל את תחום תוספי התזונה בארץ, בהיבטים של איכות, חדשנות ופונקציונאליות.

להשיג בסניפי סופרפארם, ניו פארם, בתי מרקחת וחנויות טבע, ובחנות המקוונת www.axom3.com

נכתב על ידי: פורטל קשב וריכוז

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה